Pravda a lož alebo komu prospeje Covid 19 ?

25. decembra 2020, faro, Nezaradené

Ja som zástanca zdravého rozumu a slobodnej vôle človeka.Čo to znamená v praxi ?

Ako tušíte, som ten, čo je zodpovedný voči svojmu vlastnému zdraviu. Odmietam nosiť handričky, či papierové servítky pred ústami. Odmietam poslúchať šialené konšpirácie a výmysly niektorých tzv.“ Našich Spasiteľov!“

Nebojte sa, nie som popierateľ vírusu známeho pod názvom Covid 19.Ale odmietam šialenstvo okolo neho rozpútané.

Áno, stretol som sa s vírusom Covid 19 vo svojom okolí. Dokonca so smutným koncom pre jedného mne blízkeho človeka a s ťažkým priebehom (bez hospitalizácie v nemocnici) v mojej blízkej rodine.

Práve, preto, som zodpovedný, aj keď niektorý z čítajúcich ma označia za… Nevadí, je to ich právo na vlastný názor.

Som zodpovedný aj ako slobodný občan. Občan, čo ešte stále má zdravý rozum a navyše ho používa.

Mojou alma mater je Vojenská Akadémia, na ktorú som patrične hrdý.Viem, že mnohým z Vás hneď napadne guma zelená, lampas ap. Na ich adresu: mnohé civilné školy môžu len snívať o tak kvalitnom vzdelaní.

Mám kvalitné technické vzdelanie elektro-oboru. Vzdelanie a praktické vedomosti, ktoré som, ako poslucháč-študent nadobudol. Vzdelanie ktoré my umožnilo (ale aj všetkým ostatným absolventom) uplatniť sa vo všetkých profesijných vojenských pozíciách a neskôr byť úspešný, aj v civilných pozíciách.

Prečo to tu spomínam ?Dôvodov je viac.

1/ Ako technikovi – elektro odborníkovi mi moja alma mater „Vojenská Akadémia“ dala veľmi kvalitné technické odborné vzdelanie.

Ako technika, ma naučili rešpektovať zákony fyziky, poznať princípy konštrukcie, činnosti rôznych zariadení. Pri údržbe, opravách, prevádzke vychádzať od známeho k neznámemu. Naučili ma rozumieť príslušným platným zákonom, predpisom a vyhláškam vzťahujúc im sa na moju prácu v armáde ale aj v civile.

2/ Ako veliacemu dôstojníkovi – technikovi, ktorý musel riadiť činnosť ľudí a techniky nás naučili, čo je reálne možné a čo už nie !!

Naučili nás nielen potrebné vojenské zručnosti, ale aj v praxi sme si vyskúšali, čo človek, technika môže a, čo už nie.

Naučili nás disciplíne, základom psychológie, riadenia a hlavne práce s informáciami.

Ako sa hovorí donútili nás, naučiť sa čítať medzi riadkami.

Museli sme rozlíšiť pravdu a lož (informáciu od dezinformácie)

Neskôr v praxi mi to veľakrát pomohlo v mojom vojenskom, ale aj civilnom živote.

A práve pravda a lož, je to čo hýbe našimi životmi.

Pýtam sa komu tento stav (šialenstvo menom Covid 19) prospeje ? Kto má z neho úžitok ? Aká je skutočnosť ? Kto zarába na tomto šialenstve ?

Prečo banky,poisťovne ,farmaceutické firmy a celkovo západ hlási rekordné zisky ?

Odpoveď na moje otázky poznáme sami. Stačí si v pokoji sadnúť a popremýšlať.

Odpoveď môžu priniesť aj tieto videa.

https://www.worldometers.info/coronavirus/country/slovakia/

-skutočné štatistiky na Covid 19

-Prof.Mudr.Jirí Beran CSc o lacnom lieku na Covid 19 a skutočnej mortabilite vírusu.

Podľa našich výpočtov začne pandémia na Slovensku čoskoro vyhasínať
Definitívny dôkaz, že COVID-19 je menej smrteľný ako chrípka

Čo dodať na záver ?

Som slobodný človek, v slobodnej krajine, s vlastným životom. Život, ktorý odmietam podriadiť nedoštudovaným hlupákom, zlodejom a im oddaným prasiatkam. Odmietam rešpektovať ich šialené protizákonné Vyhlášky a Uznesenia , povinno-nepovinné testovania , očkovania …

A čo vy ? Ako budete žiť vlastné životy ? Utlačený v prachu zeme, v strachu ? Či slobodne, podľa vlastných snov a zásad ?

Svoju odpoveď môžete napísať dolu do komentárov. Ďakujem.